CSMG

CSMG oficjalnie wprowadza na rynek markę e-sportową ESPORTSU

Collegiate Sports Management Group (CSMG) – amerykańska firma zajmująca się mediami sportowymi i rozrywkowymi oficjalnie uruchomiła swoją kolegialną markę e-sportową ESPORTSU.

W niedalekiej przyszłości ESPORTSU będzie gospodarzem wielu wydarzeń e-sportowych i zadebiutuje na własnym kanale Twitch 24/7. Marka już ogłosiła dwa kolegialne turnieje e-sportowe dla VALORANT i Super Smash Bros. Ultimate. Natomiast zwycięskie drużyny z obu turniejów wezmą udział w Collegiate Esports National Competition w maju br.

Kolegialna marka została po raz pierwszy ogłoszona na początku tego miesiąca po tym, jak CSMG wyznaczyła Angelę Bernhard na swojego Wiceprezesa ds. Esportu. Jej rola polega m.in. na nadzorowaniu wprowadzania na rynek ESPORTSU. Marka ta ma stać się jednym z największych agregatorów e-sportowych na amerykańskich uczelniach i będzie służyć jako centrum skupionych na studentach projektów e-sportowych.

ESPORTSU obejmie ponad 3 000 placówek edukacyjnych

W związku z tym ESPORTSU oświadczyło, że będzie dążyć do wzmocnienia praw własności ponad 3 000 instytucji akademickich w celu wspierania rozwoju treści, możliwości uzyskania przychodów i ekspozycji poprzez wydarzenia.

Angela Bernhard Thomas, wiceprezes ESPORTSU, skomentowała, że krajobraz kolegialnego e-sportu szybko ewoluuje i dojrzewa. Natomiast celem ESPORTSU nie jest obserwowanie dojrzewania kolegialnych e-sportów – ale bycie dla nich katalizatorem. Dodała, że firma buduje ramy służące długofalowemu sukcesowi kolegialnych e-sportów poprzez ducha współpracy i partnerstwo.

Nowy kanał ESPORTSU na Twitchu będzie dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. I podobno będzie miejscem do prezentowania treści edukacyjnych. Przedstawiciele ESPORTSU poinformowali, że widzowie będą mieli dostęp do programów studenckich, wydarzeń społecznościowych, transmisji charytatywnych, rozdania nagród i wielu innych.

Od 1 lutego kanał zadebiutuje także w formie programów e-sportowych na uczelniach – codziennie przez sześć godzin.

Zobacz też, jakie plany e-sportowe ma ten rok PUBG Mobile.